كاردرماني در تهران

كلينيك توانبخشي مسيحا سال هاست فعاليت خود را آغاز كرده و در كنار نيروي درمان اخلاق مدار , متخصص و با چندين سال تجربه كار باليني و همچنين بهره مندي از بهترين و به روزترين ابزار و متدهاي علمي روز دنيا ,رشد كرد تا امروز كه به دليل رضايت مندي بسيار بالاي بيماران ,مفتخريم و خدارا شاكر .

۴ بازديد

قبل از توضيح كاردرماني در تهران لازم است تا به ارائه مطالبي در رابطه با مفهوم اين روش درماني پرداخته شود. كاردرماني كه در اصطلاح پزشكي (occupational therapy) يا به زبان ساده تر ارگوتراپي نيز گفته مي شود يك رشته دانشگاهي از زير شاخه علوم پزشكي بوده كه به طور كلي فرد را از نظر روحي و جسمي مورد بررسي قرار مي دهد و تمام عوامل جانبي كه بر روي عملكرد فردي و اجتماعي را در بر مي گيرد.
اين روش درماني كه زير شاخه توانبخشي است به افرادي كه از لحاظ جسمي و ذهني دچار آسيب شده اند و توانايي و عملكرد آن ها دچار اختلال شده است يا به طور كامل توانايي خود را از دست داده اند كمك مي كند تا توانايي خود را مجددا به دست بياورند.
كلينيك توانبخشي مسيحا يكي از مراكز معتبر كاردرماني در تهران است كه در اين زمينه به با ارائه بهترين متدهاي روز دنيا در جهت بهبود افراد نياز به كاردرماني تلاش مي كند. 
بدون شك مراكز متعدد توانبخشي و كاردرماني در تهران وجود دارد اما كلينيك مسيحا در زمينه گفتار درماني، خدمات درماني بخش كودكان، كاردرماني بزرگسالان، ارائه مشاوره بزرگسالان و كودكان با بهترين متدهاي روز دنيا و برگزاري كلاس هاي جسمي حركتي و روانشناسي با بهترين متخصصان يكي از بهترين مراكز كاردرماني در تهران است كه در جهت كمك به افراد كم توان مي باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.